« Verslag discobowling»

Gepubliceerd op 04-03-2019

Maandagavond 25 februari 2019, locatie bowlinghuis “De Rusheuvel” 19.30 uur.

Bij binnenkomst kwamen de geluiden van John Travolta, Modern Talking en Abba je al tegemoet waardoor je gelijk al in een disco stemming terecht kwam waarbij het moeilijk was om je benen stil te houden.

11 deelnemers hadden zich ingeschreven en streden om de fel begeerde discoprijzen 1, 2 en 3
(Er was er zelfs 1 met een echt discojasje aan!)

Als extra motivator had het bestuur van onze mooie vereniging besloten om voor iedere strike die er gegooid werd een euro in de pot te doen voor de deelnemers.

Nou dit hebben ze geweten, maar liefst 110 strikes werden er verdeeld over de 4 games gegooid
(Ai hoe moet ik dit aan de penningmeester vertellen!).

Door deze actie zag je dat er een grote vorm van saamhorigheid ontstond om met z’n alle zo veel mogelijk strikes te gooien.
Tevens was het een streven om bij iedere game de eerste te zijn die een strike gooide wat dan kreeg je een eeuwig roemend applaus.
Ook de banen onderling daagde elkaar sportief uit om de meeste strikes te gooien per game.

Het bij elkaar gegooide bedrag werd verdeeld over de leden en van ieder zijn leagueprijs afgetrokken zodat iedereen evenveel mee kon genieten van de behaalde resultaten.

Er waren ook nog 3 mooie knipperende discobollen als prijzen weg te geven voor degene die de hoogste pinfall hadden genoteerd deze avond

3e – Leon Zwiers
2e – Carlo Timmers
1e – Dennis Smith (Mister Disco 2019 !!)

We kijken terug op een klein maar gezellig tussentijds toernooitje, waarbij bowlinghuis De Rusheuvel ons sponsorde met een paar rondjes overheerlijke discohapjes, onze dank hiervoor

IMG-1704-1551692966.JPG